Automatyzacja procesów sprzedażowych

Nie nadążasz z obsługą zamówień?
Wykorzystaj automatyzację w sklepie internetowym

Integracja zamówień z wielu platform, statusy płatności, wystawianie faktur, drukowanie listów przewozowych – jak spiąć to wszystko, aby Twój sklep online obsługiwał klientów szybko i bez wpadek. A na dodatek nie generował wysokich kosztów obsługi?

Wprowadź narzędzia do automatyzacji e-commerce Zapanuj nad sprzedażą ze wszystkich platform z systemem BaseLinker Automatyczne wystawianie faktur i paragonów. Automatyczne księgowania płatności. Automatyczna wysyłka zamówień. Automatyczna obsługa zwrotów i reklamacji.

 

Skontaktuj się z nami

1. Uporządkuj proces obsługi zamówień

Zamówienia, które sypią się jak z rękawa? Oczywiście!
Po prostu dotrzyj ze swoją ofertą wszędzie tam, gdzie jest Twój klient.

Czy kilku pracowników biurowych codziennie poświęca godziny na:

  • ręczne przygotowanie listy zamówień, oddzielnie z Allegro, Sklepów, Shoppe, Maila itd?
  • ręczne wystawianie dokumentów sprzedaży - faktur, paragonów czasami wstawiając nie ten produkt lub wpisując zły nip?
  • ręczne przyklejanie danych adresowych przy generowaniu listów przewozowych, czasami popełniając błędy?
  • ręcznego dopasowania listów przewozowych do paragonów/faktur, a następnie przekazanie ich magazynierom?

Czy osoby pakujące zamówienia:

  • wysyłają nie te produkty, które powinny lub w nie takiej ilości?
  • muszą czekać, aż pracownicy z biura przygotują im dokumenty do spakowania zamówienia?
  • Twoje stany magazynowe to totalny chaos na różnych platformach?
  • Nie masz czasu na wystawianie nowych produktów?
  • Nie masz czasu na wystawianie się na nowych platformach?
  • Masz wrażenie, że cały twój czas schodzi na obsługę aktualnych zamówień i nie masz czasu odpowiednio zaplanować dalszego rozwoju swojej firmy?

Zrób z tym porządek, wprowadź automatyzacje

Pomożemy Ci zbudować sklep w internecie i zintegrujemy go z największymi platformami marketplace.

 

Skontaktuj się z nami

2. Zaoszczędź 80 procent czasu

Dotrzyj ze swoją ofertą na czas wszędzie tam, gdzie jest Twój klient.

  • Zamówienia ze wszystkich źródeł automatycznie trafiają do jednego miejsca
  • Generowanie trasy zbierania produktów do zamówienia
  • Automatycznie generowane listy przewozowe
  • Automatycznie generowanie dokumentu przewozowego (Faktura/Paragon imienny)
  • Wydruk listu przewozowego, a także ewentualnego paragonu podczas wkładania zamówionych przedmiotów do paczki
  • Automatyczne zrobienie zdjęcia spakowanej paczki
  • To wszystko sprawi, że czas na przygotowanie i spakowanie paczki ogranicza się do minimum!

 

Skontaktuj się z nami

3. Zaoszczędzony czas poświęć na zwiększenie sprzedaży

Teraz twoi pracownicy biurowi, w końcu mają czas na to co powinni.

Będą zwiększać sprzedaż przez dopracowywanie opisów produktów, wystawianie się na nowych platformach i docieranie do nowych klientów.
Shoppe, Amazon, Empik, Morele, Ceneo, Mall.cz i wiele, wiele innych platform czeka na twoje produkty!
Wreszcie masz porządek w programie handlowym, w stanach magazynowych, twoi pracownicy wiedzą co robić a rynek czeka na twój podbój.

WDROŻENIA SYSTEMU AUTOMATYZACJI E-COMMERCE

Uruchomimy system BaseLinker i skonfigurujemy go tak, aby bezbłędnie działał z procesami sprzedażowymi w Twoim sklepie.

AUDYTY PROCESÓW SPRZEDAŻOWYCH

Pokaż nam, jak działa Twój sklep w intrnecie. Podpowiemy, jak możesz usprawnić i rozbudować integracje i procesy automatyzacji sprzedaży.

SZKOLENIA Z AUTOMATYZACJI SPRZEDAŻY

Rozgryź z nami obsługę narzędzi do automatyzacji w sklepie internetowym. Przeprowadzimy dla Ciebie szkolenia, jak efektywnie działać na BaseLinkerze.

Już dzisiaj wypełnij ankietę i rozpocznij zmiany w swojej Firmie

 

Wypełnij ankietę przedaudytową

Przejdź do ankiety

połącz usługi

i ciesz się

SWOIM biznesem

 

 
Wybierz kompleksowe wsparcie e-commerce z Autopakowacz

Możesz szukać osobno specjalisty od sieci internetowych, osobno od komputerów lub od automatyzacji sprzedaży. Ale po co tracić czas i ryzykować, że wybrane narzędzia nie będą współpracować?

My zajmujemy się całościowo sprzedażą w internecie. Od zaplecza technicznego aż po optymalizację procesów

Infrastruktura sieciowa
Serwery, sieci LAN i Wi-Fi, systemy bezpieczeństwa

Przygotujemy zaplecze techniczne pod sklep online tak, aby Twojej sprzedaży nie utrudniał wolny internet czy utracone dane.

Automatyzacja sprzedaży
Allegro, eBay, BaseLinker, Sellintegro

Zintegrujemy platformy sprzedażowe i wdrożymy oprogramowanie, dzięki któremu obsłużysz transakcje paroma kliknięciami.

Systemy zarządzania magazynem
Komputery, drukarki, skanery kodów, stoły do pakowania

Oferujemy gotowe systemy i schematy oznaczania towarów i ścieżki konfekcjonowania.

SaldeoSMART
dla Biur Rachunkowych i Fitm

Odczytywanie dokumentów, obieg dokumentów, uprawnienia komunikacji